Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av tantord - 17 oktober 2013 13:56

Tja idag har jag varit och fikat hos en fd. Jobbarkompis. Det är alltid kul att träffa henne och vi kan prata om det mesta. Drygt tretton år sen vi jobbade ihop, tiden flyger. Sen handlade jag lite för det började se lite tomt ut på matfronten i frysen. Dock köpte jag inget mineralvatten med vinterns nya smak, pepparkaka. Nu hade de också adventskalendrar. Känns väldigt tidigt måste jag säga. Barnen hinner väl öppna alla luckor i förväg eller så kommer den väl bort.

Det har regnat inatt och det var behövligt. Rätt skönt väder. Vi gick en kort runda med väninnans hund också.

Nu så blir det snart att äta en något försenad lunch ( blir så när man fikar). Sen bär det av till jobbet för ett pass till i morgon bitti. Hoppas det blir någorlunda lugnt då ryggen inte känns helt ok.

Idag tog jag även på mig den tyska strumpan. Du milde tid.Det var lättare sagt än gjort. Kändes som jag försökte få på mig något som var till någon med skonummer 25. men på kom den och sitter som en smäck. Ska bli intressant, eller inte, hur det går att få av den ikväll. Ja det finns väl värre bekymmer.

tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards