Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

tråkig

Av tantord - 15 oktober 2013 09:30

Läst mina sista inlägg och vad jag låter trött,gnällig och tråkig. Väldigt kortfattad också för att vara mig. Har annars en tendens att låta minsta lilla skriveri mynna ut i något som mer liknar en kort novell.

Nåväl jag får väl komma igen!

Man behöver ju inte va smart för att vinna på tipspromenaden förresten man kan ha tur! ha ha jag blev lottad vinnare och får mig nog en liten fikabiljett. Inte för att det är så viktigt att vinna men lite kul kan det ju va.

Tog inte på mig mina nya importerade strumpor från tyskland idag. De får vila någon dag till.

Jag ska nämligen ut och shoppa äta och umgås med mina två äldsta barnbarn idag och då gäller det att ha full fart på benen.

De bor annars i Danmark men har lov denna vcka så de är hos sin mamma. Så skönt att ha en ledig dag att umgås på. Det är en av fördelarna med oregelbundet arbete.

Nackdelarna är ju helgjobben och att schema kör runt runt och man får aldrig de där extra lediga dagar när det är helg. Men just nu överväger fördelarna. jag är ju mycket av en ensamvarg också och gillar att pula omkring för mig själv både hemma och i skogen.

nej nu ska jag nog ta mig lite kaffe och en pratstund med mina föräldrar. Sen är det dax att pipa iväg till stan.

Solen skiner alldeles förträffligt här!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tantord - 10 december 2013 19:10

[Bild]

Av tantord - 9 december 2013 11:05

Att komma in från telefonen

Av tantord - 4 december 2013 16:00

Den filmen var jag och min sambo på igår. Den var väldigt stark måste jag säga. Har även läst boken och klart blir det inte detsamma det blir det ju aldrig. Besviken? Nej! Filmen träffade mig stundtals som en spark i magen och precis innan den var sl...

Av tantord - 2 december 2013 21:44

Var på återbesök idag på medicin. Får avsluta varanbehandling. Så får man hoppas det inte dyker upp nya tromboser. Ska dock ha kompressionsstrumpa ett tag till. Ett år sa sköterska men doktorn tog inte så hårt på det. Du gör som du vill. Kan gå över...

Av tantord - 30 november 2013 15:57

nej stressad är jag inte ett dugg. Lagt av alla måsten. Dessutom blir jag mer och mer antiköp. man blir helt mållös i  affärerna. Köp slit och släng hette det förut. Nu är det köp släng köp nytt. Klart barnen vill ha lite julklappar men inte alla f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards