Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

En dag fylld av mycket

Av tantord - 23 oktober 2013 22:19

Idag hann jag mycket. Lite fix hemma. Till vc för provtagning. Sen till föräldrarnas stuga för lite äppelplock. Vädret var dock inte riktigt på min sida.blöött Torkade äpplen med handduk . Sen blev det humla tungt att bära till bilen. Flås flås!
Men innan det tog jag en tur till skogen och bara njöt av tystnaden. Härligt.
Hem för klädbyte och lunch.
Färden gick vidare till skolan för hämtning av ett stycke barnbarn. En härlig eftermiddag med fika lek shopping och mat. Lämnade hem henne och sen blev det lite kattvisit. En mycket osocial kattdam ville åtminstone ha mat.
Hem för lite umgänge med sambo och nu god natt!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tantord - 10 december 2013 19:10

[Bild]

Av tantord - 9 december 2013 11:05

Att komma in från telefonen

Av tantord - 4 december 2013 16:00

Den filmen var jag och min sambo på igår. Den var väldigt stark måste jag säga. Har även läst boken och klart blir det inte detsamma det blir det ju aldrig. Besviken? Nej! Filmen träffade mig stundtals som en spark i magen och precis innan den var sl...

Av tantord - 2 december 2013 21:44

Var på återbesök idag på medicin. Får avsluta varanbehandling. Så får man hoppas det inte dyker upp nya tromboser. Ska dock ha kompressionsstrumpa ett tag till. Ett år sa sköterska men doktorn tog inte så hårt på det. Du gör som du vill. Kan gå över...

Av tantord - 30 november 2013 15:57

nej stressad är jag inte ett dugg. Lagt av alla måsten. Dessutom blir jag mer och mer antiköp. man blir helt mållös i  affärerna. Köp slit och släng hette det förut. Nu är det köp släng köp nytt. Klart barnen vill ha lite julklappar men inte alla f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards